York Technical College giver fakultetet mulighed for at skabe sjove, interaktive digitale kurser og ressourcer, der fremmer de studerendes succes.

For at levere den bedste læringsoplevelse på tværs af alle kurser satte York Technical College sig for at redesigne og opdatere sine eksisterende digitale ressourcer. Ved at uddanne fakultetsmedlemmer til at mestre kursusoprettelse med Brightspace Creator+ har college givet dem mulighed for at designe engagerende online læringsressourcer, der forbedrer de studerendes oplevelse.

Interviewperson:

Dr. Elizabeth Pearsall, Associate Dean

Vigtigste pointer:

  • Fremskynder oprettelsen af online ressourcer og reducerer arbejdsbyrden for fakultetet.
  • Øger fakultetsmedlemmernes tillid til at bruge online læringsløsninger.
  • Hjælper med at skabe en ensartet og engagerende læringsoplevelse på tværs af alle kurser.

Udfordring

Udnyttelse af kraften i digital læring

York Technical College blev grundlagt i 1964 og udbyder en række videregående kurser for bachelor- og kandidatstuderende i Rock Hill, South Carolina. York Technical College har forpligtet sig til at give de studerende den allerbedste læringsoplevelse og har investeret massivt i at forbedre sine kurser med digitale muligheder.

“Videregående uddannelser har gennemgået en enorm digital transformation i de senere år,” forklarer Dr. Elizabeth Pearsall, Associate Dean på York Technical College. “I løbet af den tid har vi set, hvordan onlinekurser og -ressourcer – uanset om det er asynkron onlineundervisning eller digitalt indhold til at understøtte uddannelsen i undervisningslokalet – kan være utroligt nyttige for fakultetet og de studerende. Vi har også lært en masse om, hvad der virker, og hvad der ikke gør. For eksempel er der stor forskel på bare at levere det samme materiale online, som man ville undervise i undervisningslokalet, og at udvikle ægte digitale læringsoplevelser.”

Institute for Learning Excellence på York Technical College lancerede et initiativ, der skulle hjælpe fakultetet med at redesigne eksisterende onlinekurser og ressourcer, så de kunne levere mere engagerende onlineundervisning. En af projektets topprioriteter var at hjælpe fakultetet med at forstå det fulde potentiale i collegets online læringsværktøjer og udvikle færdighederne til at bruge dem med selvtillid.

Løsning

Hjælp undervisere med at blive digitale mestre

For at sikre, at alle fakultetsmedlemmer har adgang til de færdigheder og den træning, de har brug for til at blive innovatører inden for online læring, brugte eksperter på Institute for Learning Excellence D2L Brightspace til at udvikle digitale træningskurser, som fakultetet kan tage asynkront. Disse kurser spænder fra korte on-demand-kurser, som f.eks. hvordan man bruger D2L HTML-skabeloner, eller hvordan man opretter intelligente agenter, til 8-ugers asynkrone kurser, der dykker ned i avancerede pædagogiske og andragogiske emner.

Ud over at give instruktioner i, hvordan man bruger D2L Brightspace og administrerer online lektioner, hjælper kollegiets fakultetskurser også fakultetet med at lære at bruge Brightspace Creator+.

“Creator+ er en virkelig game-changer til at skabe gode ressourcer,” kommenterer Dr. Pearsall. “Før i tiden var det en uoverskuelig opgave at opbygge et komplet sæt online-indhold til flere kurser på bachelorniveau. Ved at opfordre vores undervisere til at bruge D2L HTML-skabeloner og Creator+ har vi nu reduceret meget af den stress, der er forbundet med at skabe ressourcer, samtidig med at vi udstyrer dem med et endnu bredere udvalg af digitale læringsfunktioner.”

 

Resultat

Hjælper studerende med at blive begejstrede for at lære

Ved at tilbyde online-træning har York Technical College givet sine undervisere større kontrol over indholdet af deres online-kurser. Det har også været med til at reducere arbejdsbyrden på Institute for Learning Excellence.

“Som et team på fire personer har vi simpelthen ikke personale nok til at opdatere alle kurser selv,” forklarer Dr. Pearsall.

Ved at lære alle vores undervisere, hvordan man bruger D2L Brightspace og Creator+-værktøjerne effektivt, kan vi give underviserne mulighed for at skabe interaktive læringselementer og fordele arbejdsbyrden i forbindelse med redesign af kurser mere ligeligt – Dr. Elizabeth Pearsall, Associate Dean, York Technical College

Hun fortsætter: “Ved at lægge kursusdesignet tilbage i hænderne på fageksperterne, kan vi bruge mere tid på at hjælpe fakultetet med at evaluere og forbedre interaktiviteten i deres kurser, så vi kan give de studerende en sjovere og mere engagerende oplevelse på hele college.”

Efter at have afsluttet initiativet til redesign af kurser, planlægger York Technical College at fokusere på Insights Dashboards og Student Success System for at hjælpe med at følge de studerendes præstationer.

“En af de uventede fordele ved dette projekt var at se, hvor mange forskellige værktøjer, teknikker og ressourcer, der er tilgængelige i D2L Brightspace,” konkluderer Dr. Pearsall. “I de kommende måneder vil Insights Dashboard og Student Success System hjælpe os med at identificere studerende, der måske kæmper, så vi kan tilbyde målrettet støtte. Med D2L, der understøtter vores online læringsrejse, har vi de værktøjer og den støtte, vi har brug for til at holde vores studerende på vejen mod akademisk succes.”

Dette indlæg er oversat. Indlægget er oprindeligt skrevet af vores partner D2L på: York Technical College

 

Viducon og D2L

Vi er D2L’s danske partner. Har du spørgsmål til brugervenlighed, tekniske muligheder, pris eller noget helt fjerde, står vi gerne til rådighed. Du kan altid booke en demo eller kontakt til os, hvis du har brug for sparring i relation til læringsteknologier.

Flere D2L Brightspace ressourcer

Du kan få overblik på siden D2L Brightspace ressourcer. Alternativt kan du gå direkte til din foretrukne kategori:

Blog og nyheder – Cases – Webinarer – E-bøger og white papers