Lær, hvorfor BSAVA bruger Vevox til deres årlige kongres for at engagere deltagerne og forbedre interaktiviteten under sessionerne.
BSAVA (British Small Animal Veterinary Association)
BSAVA blev grundlagt i 1957 og er en professionel organisation for dyrlæger, der behandler små kæledyr. Den har nu over 10.000 medlemmer fra dyrlægeprofessionen. Helen Field, Congress Operations Co-ordinator hos BSAVA, arbejder primært på deres årlige kongres – hun er ansvarlig for programmet, talerne og forskellige andre opgaver. Hun var så venlig at dele sin Vevox-rejse og fortælle, hvorfor BSAVA bruger Vevox til deres årlige kongres.
Valget af Vevox
Tidligere brugte virksomheden alternative engagementsværktøjer, men for et par år siden flyttede BSAVA til deres nye lokaler i Manchester Central og skiftede til et andet AV-system – så derfor besluttede de også at lede efter et nyt engagementsværktøj.
Helen hørte om Vevox gennem en google-søgning, og hun kunne hurtigt se, at Vevox havde alt, hvad de søgte i et engagementsværktøj. PowerPoint-integrationen var en funktion, der i første omgang virkelig solgte Helen produktet – at kunne konvertere PowerPoint-slides til et Vevox-engagements-slide var fantastisk og gjorde hendes liv virkelig nemt og sparede hende for meget tid.
Brug af Vevox på kongressen
På BSAVA-kongressen blev Vevox brugt hele vejen igennem, og de havde Vevox Q&A kørende under hver session. Det var genialt til at modtage feedback, og Helen mente, at muligheden for at gøre Q&A-svarene anonyme gav de delegerede større frihed i forhold til, hvordan de svarede eller engagerede sig i Q&A – folk var glade for at bidrage frit, selv hvis der var et følsomt emneområde.
Talerne på kongressen integrerede også Vevox i deres præsentationer, og multiple choice-afstemninger og ord skyer (word clouds) blev kørt regelmæssigt under sessionerne. Helen var vild med den måde, både spørgsmål og svar og afstemninger så ud på under sessionerne, og hun mener, at Vevox var et godt format til at skabe engagement. Hun synes, at Vevox er meget brugervenligt, og det er en følelse, der deles af dem, der også bruger Vevox i virksomheden.
Feedbacken fra kolleger og deltagere var overvældende positiv, og Helen siger, at andre afdelinger hos BSAVA som følge heraf nu måske vil bruge Vevox fremover.
Opmærksom kundesupport
Helen siger, at Vevox-teamets support var fremragende, og at det var en stor hjælp, at teamet var der, hvis hun havde brug for det – hun havde nogle spørgsmål i starten omkring den tekniske side af Vevox, og Vevox-teamets support var utrolig.
Dette indlæg er oversat. Indlægget er oprindeligt skrevet af vores partner Vevox på: BSAVA (British Small Animal Veterinary Association)
Viducon og Vevox
Vi er Vevox’ danske partner. Har du spørgsmål til brugervenlighed, tekniske muligheder, pris eller noget helt fjerde, står vi gerne til rådighed. Du kan altid booke en demo eller kontakt til os, hvis du har brug for sparring i relation til læringsteknologier.
Flere Vevox ressourcer
Du kan få overblik på siden Vevox ressourcer. Alternativt kan du gå direkte til din foretrukne kategori:
Blog og nyheder – Cases – Webinarer – E-bøger og white papers