Mens institutioner som Middle Tennessee State omfavner forskellige former for indskrivning af studerende, kan smartere design for undervisningslokaler med avanceret forelæsningsoptagelse skalere læring på og uden for campus for at bygge bro over hullerne.

I en tid med fjernundervisning, der udvider antallet af tilmeldinger og rækkevidden, har det aldrig været vigtigere at bygge bro over kløften. Nogle studerende ønsker at pendle eller bo på campus, mens andre bor langt væk. Nogle foretrækker personlig undervisning, mens 40 % af de studerende ønsker at lære på afstand, mens de arbejder på fuldtid eller deltid. Fremkomsten af hybrid- og onlinelæring – med partnerskaber, fjerntilmelding, mikrokvalificeringsprogrammer og meget mere – giver de studerende flere valgmuligheder, men skaber en institutionel udfordring. Kan læring forblive ligeværdig for alle studerende, uanset deres indskrivningstype?

Se dette webinar med Middle Tennessee State University for at lære, hvordan de bruger Panopto og Epiphan til at skalere forelæsningsoptagelse på tværs af mere end 400 lokaler og omdanne forskellig teknologi for undervisningslokaler til fuldt tilpassede løsninger til en samlet læringsoplevelse. Forstå fordelene ved at skalere forelæsningsoptagelse for studerende på tværs af indskrivningstyper, og hvordan næste generation af optagelse i undervisningslokalet ser ud for en fremtid med læring on-demand.

Det vil du lære:

  • Hvordan Middle Tennessee State designer smartere undervisningslokaler med forelæsningsoptagelse til fjernstuderende og studerende, der er til stede på stedet
  • Hvordan brugervenlighed til optagelse øger instruktørernes accept, forenkler administratorernes arbejdsgange og letter undervisningsdesignet
  • Hvordan fjernoptagelse sparer institutioner tid på at administrere enheder
  • Fordele ved Epiphan-hardwareenheder med Panopto til optagelse i lokalet og planlægning i stor skala
  • Hvordan Panopto, Epiphan-hardwareenheder og Zoom integreres sammen på MTSU’s campus for en samlet optagelses- og teknologioplevelse

Talere:

Jamie Turak, Senior Product Marketing Manager, Panopto

Julian Fernandez, Director of Product Marketing, Epiphan

James Copeland, Director of Classroom Technology, Middle Tennessee State University

Få tilsendt webinaret Bridging the Learning Divide with Smarter Classroom Recording

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Ved at indsende denne formular accepterer du vores privatlivspolitik og vores servicevilkår. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved at skrive til [email protected].

Dette indlæg er oversat. Indlægget er oprindeligt skrevet af vores partner Panopto på: Bridging the Learning Divide with Smarter Classroom Recording

Viducon og Panopto

Vi er Panoptos danske partner. Har du spørgsmål til brugervenlighed, tekniske muligheder, pris eller noget helt fjerde, står vi gerne til rådighed. Du kan altid booke en demo eller kontakt til os, hvis du har brug for sparring i relation til læringsteknologier.

Flere Panopto ressourcer

Du kan få overblik på siden Panopto ressourcer. Alternativt kan du gå direkte til din foretrukne kategori:

Blog og nyheder – Cases – Webinarer – E-bøger og white papers