Læs, hvordan førende foreninger som The British Society of Lifestyle Medicine, The Royal College of Obstetricians and Gynaecologists og The Royal College of Psychiatrists bruger innovative læringsstrategier til ikke bare at øge medlemmernes engagement, men også til at skabe betydelig organisatorisk vækst gennem nye indtægtsstrømme – uden den ekstra administrative byrde. Gennem D2L’s helt nye whitepaper deler de deres virkelige succeshistorier og indsigter for at hjælpe andre beslutningstagere i foreninger, som dig.
I dette white paper kan du:
- Få strategisk indsigt fra branchekolleger om fordelene ved avancerede læringssystemer, herunder forbedret fastholdelse af medlemmer og udvidede muligheder for faglig udvikling.
- Se den dokumenterede indvirkning på indtægterne fra foreninger, der har brugt læringsstrategier til at åbne nye økonomiske strømme og sikre bæredygtighed.
- Lær, hvordan du kan tilpasse og innovere læringstilgange for at holde din forening konkurrencedygtig i et landskab i hastig forandring.
- Udforsk succeshistorier, der viser, hvordan foreninger som din bruger læringsteknologier til at forbedre medlemsengagementet og den operationelle effektivitet.
I billedet herunder får du vist indholdsfortegnelsen for white paper’et. Under billedet finder du kontaktformularen til white paper’et.
Få tilsendt white paper’et Unlocking Opportunity: How Professional Associations are Using Learning to Empower Members and Grow Revenue
Dette indlæg er oversat. Indlægget er oprindeligt skrevet af vores partner D2L på: Unlocking Opportunity
Viducon og D2L
Vi er D2L’s danske partner. Har du spørgsmål til brugervenlighed, tekniske muligheder, pris eller noget helt fjerde, står vi gerne til rådighed. Du kan altid booke en demo eller tage kontakt til os, hvis du har brug for sparring i relation til læringsteknologier.
Flere D2L Brightspace ressourcer
Du kan få overblik på siden D2L Brightspace ressourcer. Alternativt kan du gå direkte til din foretrukne kategori:
Blog og nyheder – Cases – Webinarer – E-bøger og white papers